obstinat

Direktlänk till inlägg 14 februari 2015

Håll mig nära

Av obstinat - 14 februari 2015 10:15

 

Krama om

mig varmt.

Håll fast mig 

med din styrka.

Smek mig sakta

ömsint och krävande.

Ta mig med passion,

lust och kärlek.

Låt mig njuta, 

känna hetta, gråta.

Låt mig få krypa

in i din famn.

Smek mig ömt

över hela min kropp.

Pussa på min panna

låt mig somna i din famn.

Det är bara vi

vi tillsammans i det vi upplever.

Jag är helt och hållet din

du är helt och hållet min.

 

 

 

 

 




 
 
Linn♡

Linn♡

14 februari 2015 19:26

Fint skrivit!

SV; Håller med dig! ♡ Bra skivit!
Man gör ju precis så som man vill. Vara med andra, familj/vänner/släkt/partner eller bara myser till det hemma. Håller med, dagen är ju ändå mysig.

Tack! Hoppas du också har en bra daf^^

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

obstinat

16 februari 2015 14:48

Tack :)

Ja man kan göra dagen till vad man vill, och man kan göra om dagen hur många gånger som helst under året, finns inget hinder *ler*

Hade en toppen dag, hoppas din var underbar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av obstinat - 14 april 2015 06:00

    Kärlek föds ur glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda.       ...

Av obstinat - 8 april 2015 11:15

    Motgångar avslöjar snillet, medgångar döljer det.  Horatius ...

Av obstinat - 4 april 2015 11:30

       Jag gillar faktiskt misstag. Jag tycker att de är mänskliga.  ...

Av obstinat - 2 april 2015 14:36

Så känns det just nu, tiden räcker inte mer än till det vardagligaste sysslorna. Men så är livet till och från, bara leva i det vardagliga måstet ett tag, så kommer tid för roligare saker snart att infinna sig. ...

Av obstinat - 2 april 2015 03:15

"Till vän ska man komma bjuden i medgång och objuden i motgång." ...

Ovido - Quiz & Flashcards