obstinat

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av obstinat - 25 januari 2015 05:50

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.
Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum & tid.
Du ligger här brevid, och jag känner hur du andas.

När mörkret sakta flyr, och att se hur dagen åter gryr,
en kylig morgon bris, sakta sveper genom rummet.
Jag kryper tätt intill lycklig för att du finns till.

Det är en rikedom att få älska &
att älskas vår kärlek varsamhet, är det vackraste jag vet.
Det vackraste som finns är att vara någon nära.


Jag ligger här brevid och jag känner hur du andas
att älskas utav dig är det vackraste för mig,
Det är en rikedom att få älska & att älskas.

 

 

 

Jag lever, jag känner glädje, jag känner hopp, jag älskar. En underbar känsla, vackna, du är bredvid, tassa upp försiktigt för att brygga lite kaffe och snabbt grädda några scones. När allt är klart försiktigt väcka dig och ge dig en kärleksfult gjord frukost innan du måste iväg till jobbet.

 

 

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards